پدر سنگدل آلمانی چهار فرزند خود را در خواب كشت
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا، در این جنایت دردناك كه روز جمعه بازتاب وسیعی در رسانه های آلمان داشت، این پدر 36 ساله دختر 12 ساله و سه پسر 9،7،5 ساله خود را در حالی كه در خانه خوابیده بودند با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

پلیس شهر كوچك 'ایلزده' در ایالت نیدر زاكسن واقع در شمال مركزی آلمان در حالی نیمه شب پنج شنبه با تماس همسر این مرد كه در مسافرت بوده و از احتمال این جنایت باخبر شده و خود را به منزل آنها می رساند كه ساعتی از كشته شدن كودكان گذشته بود.

به گزارش منابع پلیس، سه تن از این كودكان بیگناه بدون هیچ واكنش و مقاومتی در خواب كشته شده اند، اما یكی از آنها كه ظاهرا دختر 12 ساله خانواده بوده بعد از وارد آمدن ضربات چاقو از سوی پدر بی رحم بیدار شده و مقاومت كرده است كه آثاری از مقاومت در بدن وی مشاهده می شود.

براساس این گزارش پدر سنگدل بعد از كشتن فرزندان خود، اقدام به خودكشی كرده، اما با ورود نیروهای پلیس و آتش نشانی به منزل، این خودكشی نافرجام مانده و در حال حاضر وی در بیمارستان در وضعیت كما به سر می برد.

به گفته همسایگان این خانواده، پدر قاتل با همسر خود اختلاف داشته و از مدتها قبل دچار بیماری افسردگی و همچنین ناراحتی قلبی بوده است.

به گفته نیروهای پلیس، همسر این مرد كه در زمان وقوع جنایت در شهر دیگری بوده از همسر خود یك پیام تلفنی مبنی بر اینكه وی تصمیم دارد خودش و فرزندان را بكشد، دریافت می كند.

همسر این مردم بعد از دریافت پیام تلفنی از شوهرش بلافاصله پلیس و آتش نشانی را از موضوع مطلع كرده و از آنها می خواهد برای نجات فرزندانش اقدام كنند، اما دیگر دیر شده بود.

براساس اعلام مقام های دادستانی آلمان، این جانی 36 ساله در نامه ای كه قبل از اقدام به خودكشی از خود به جای گذشته، نوشته كه هیچ امكانی برای خود نمی دیده تا بتواند با فرزندان خود به زندگی ادامه دهد و تصمیم گرفته كه به اتفاق فرزندانش یكجا به خاك سپرده شوند.

اروپام** 2051** 1701**1080**1597





:: برچسب‌ها: ساحل , نیویورک , آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: